
Lauantaina vietimme Oupsilaisten PP- palautusbileitä. PP:t palautuivat siis omistajilleen pistelykierroksen jälkeen. Omani on tuossa yläpuolella. Työ lähti matkaan niin että olin pistellyt siihen tuon köynnöksen ja kuvaa sai sitten täydentää haluamallaan tavalla kokonaisuutta täydentäen. Tämä on aivan ihana!!! Lämpimät kiitokset kaikille mukana olleille pistelijöille=o)
Tässäpä sitten muita kierroksella olleita töitä
Annen joulu- PP:
oma osuuteni lumiukko ylhäällä
Lennun kissa- PP:
oma osuuteni vasemman alakulman kissa
Marikan lumiukko ja talvi- PP:
oma osuuteni vino lumiukko
Minnan ystävyys PP:
oma osuuteni kukkakeiju
Teijan lempiristipistoeläin- PP:
oma osuuteni voikukkaa puhaltava hiiri
Tuulan kirjain- PP:
oma osuuteni D- ja E- kirjain
Ullan ja
Virpin töitä emme valitettavasti nähneet paikan päällä, mutta tässä osuuteni niihin:
Ullan kurpitsa PP:

Virpin suomalainen metsä PP: