lauantaina, syyskuuta 04, 2010

PP

Lauantaina vietimme Oupsilaisten PP- palautusbileitä. PP:t palautuivat siis omistajilleen pistelykierroksen jälkeen. Omani on tuossa yläpuolella. Työ lähti matkaan niin että olin pistellyt siihen tuon köynnöksen ja kuvaa sai sitten täydentää haluamallaan tavalla kokonaisuutta täydentäen. Tämä on aivan ihana!!! Lämpimät kiitokset kaikille mukana olleille pistelijöille=o)

Tässäpä sitten muita kierroksella olleita töitä

Annen joulu- PP:
oma osuuteni lumiukko ylhäällä

Lennun kissa- PP:
oma osuuteni vasemman alakulman kissa
Marikan lumiukko ja talvi- PP:
oma osuuteni vino lumiukko
Minnan ystävyys PP:
oma osuuteni kukkakeiju
Teijan lempiristipistoeläin- PP:
oma osuuteni voikukkaa puhaltava hiiri
Tuulan kirjain- PP:
oma osuuteni D- ja E- kirjain

Ullan ja Virpin töitä emme valitettavasti nähneet paikan päällä, mutta tässä osuuteni niihin:

Ullan kurpitsa PP:
















Virpin suomalainen metsä PP:

torstaina, syyskuuta 02, 2010

Kirjekuoria

Osallistuin Yahoon mailart-ryhmän kissa-aiheiseen kuorivaihtoon viime marraskuussa. Omaa kuorta ei kuulunut vaikka oli kuulemma lähetetty. Koska olin odottanut niin kauan teki listan emo Lilian minulle korvaavan kuoren jonka sain muutama viikko sitten. Aivan ihana kuori onkin!!! Lämpimät kiitokset Lilianille! Thank you Lilian!



No, arvatenkin kävi sitten niin, että viikko korvaavan kuoren jälkeen tulikin Anken kuori. Tämä oli hänen mukaansa jo kolmas! yritys lähettää kuori. Nyt minulla on kaksi kuorta ja huono omatunto... Mutta kauniit kiitokset myös Ankelle!!! Thank you Anke!

Sitä sun tätä

En ole saanut aikaiseksi päivitellä blogiani, joten tässäpä vähän kaikenlaista. Yllä on Oupsilaisten yhteisprojekti; vauvapeitto Ullalla. Oma pistelyni on tuo lumiukko kiekuran päällä ja olen ommellut peiton kasaan.
Oupsin PP rintamalla olen pistellyt Minnalle tuon ylläolevan kukkakeijun ja Ullalle alla olevan kurpitsan.

Oupsin KUÄK!- viikkokin oli jo aikaa sitten. Tämän verran eteni Nooan arkki.




Töissä oli uupelo kännykkäpussista ja sinne ompelin tämän.
Kesällä olen virkannut myös yhden huivin Novita- lehdestä.