lauantaina, maaliskuuta 29, 2008
Enkelipeitto
torstaina, maaliskuuta 20, 2008
Revontuli
Mulla on ollut jo pitkään muiden töiden ohessa tämä Revontuli- huivi. Käytin ohutta viroilaista liukuvärjättyä villaa. Reikärivit eivät ihan osuneet kohdalleen värivaihtoihin ja pari reikäriviä piti tehdä lisää, että ohkaisella langalla tuli sopivan kokoinen huivi. Lopuksi huovutin huivin vielä varovasti niin siihen tuli ihanan pehmoinen pinta. Tykkään huivista tosi paljon ja värit on ihan herkut. Pahoittelen huonoa kuvaa...
lauantaina, maaliskuuta 15, 2008
Hyvän yön enkeli
Joulukoristevaihto
torstaina, maaliskuuta 06, 2008
Minttu- kissa, Blomma ja mansikka
keskiviikkona, maaliskuuta 05, 2008
Tilda- nalle
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)