Värikollaasihaasteessa vaalea harmaa, keltainen ja vaalea lila. Tulee mieleen kevät noista väreistä ja tästä tulikin aika keväinen kokonaisuus, viime kevään kukkia ja leipomuksia. Tiedän kyllä että täällähän me monet viherpeukalot jo taas odotetaan kevättä ja sipulikukkia... :)
torstai 18. marraskuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja
(
Atom
)
Ihanan lempea ja suloinen kollaasi. Kevainen tosiaankin.
VastaaPoistaPaljon katseltavaa sinun koostessasi. Ja ihania leivonnaisia, nam!
VastaaPoistaErityisen ihania juttuja vas.keskellä ja oik. alhaalla. Raikas ja ihana!
VastaaPoistaHiukan kesän hempeyttä tähän pimeyteen, upeeta
VastaaPoistaTosi hyvin löysit oikeita värejä!!
VastaaPoista