Nytt år, ny skisse og ny sponsor !
Dette kjennes bra ut :)
Håper alle har kost seg og slappet av i julen, og nå er klare for
et nytt år med Skissedilla.
Vi har noe nytt på gang + mange flotte gjestedesignere og sponsorer fremover.
Så sleng dere med på skissene våre!
GODT NYTT ÅR alle sammen!
Vår første månedens sponsor i 2011 er vår egen HegeAL !
Hege har designet noen fantastisk flotte tekststempler,
og har startet nettbutikken "det lille ekstra".
Her kan dere lese hva hun selv sier om dette:
Jeg har hatt denne fantastiske hobbyen i over 5 år nå og har hele tiden savnet et spesielt produkt. Jeg har alltid vært veldig glad i Melissa Frances rubons tekster og har hele tiden tenkt at det hadde vært genialt med slike på norsk. De som lager kort har jo et hav av flotte stempler å boltre seg i. Men for oss som kun scrapper LOer er det ikke mye å velge i.
Så etter å ha grublet en stund har jeg nå satt drømmen til verks og fått produsert stempler som passer til LOer.
Ta kontakt per mail hvis du lurer på noe. det.lille.ekstra.stempler@gmail.com
Foreløpig har jeg 5 forskjellige plater, men jeg har fler under planlegging.
Så etter å ha grublet en stund har jeg nå satt drømmen til verks og fått produsert stempler som passer til LOer.
Ta kontakt per mail hvis du lurer på noe. det.lille.ekstra.stempler@gmail.com
Foreløpig har jeg 5 forskjellige plater, men jeg har fler under planlegging.
Hege gir bort disse tre flotte stempel-platene til månedens heldige utvalgte.
Ukens nydelige skisse er det også Hege som har laget :)
Håper maaaange deltar denne uken også.
Brit:
Hege:
Lula:
Lene:
Carrin:
Broggis:
mi@:
Hmmmmm.......følg med i morgen........spennende nytt :)