Hej vänner!
Ja vad säger man...bättre sent än aldrig!;-) Äntligen har jag fått upp nåt på medaljongfondväggen i kidsens allrum. Det blev helt enkelt en svart tavellist samt ram + motiv från Ikea. Det tog drygt ett år, men jag har ju haft beslutsångest,*ler*. Vi får väl se hur länge det får se ut sådär, men nu är det ialla fall inte lika kalt och tomt på den väggen, och det är ju bra!:-) Förövrigt så används inte det här allrummet så mycket hemma hos oss, så hade vi byggt idag så hade vi fördelat den här ytan på att göra barnens sovrum större istället. Må gott allihop! Kram Sofia
Ps. Tack för alla rara och värmande kommentarer, jag blir så glad♥