Visar inlägg med etikett Allrum. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Allrum. Visa alla inlägg

söndag 13 juni 2010

Bättre sent än aldrig!




Hej vänner!
Ja vad säger man...bättre sent än aldrig!;-) Äntligen har jag fått upp nåt på medaljongfondväggen i kidsens allrum. Det blev helt enkelt en svart tavellist samt ram + motiv från Ikea. Det tog drygt ett år, men jag har ju haft beslutsångest,*ler*. Vi får väl se hur länge det får se ut sådär, men nu är det ialla fall inte lika kalt och tomt på den väggen, och det är ju bra!:-) Förövrigt så används inte det här allrummet så mycket hemma hos oss, så hade vi byggt idag så hade vi fördelat den här ytan på att göra barnens sovrum större istället. Må gott allihop! Kram Sofia
Ps. Tack för alla rara och värmande kommentarer, jag blir så glad♥

tisdag 2 februari 2010

Kidsens allrum...






Hej vänner!
Tänkte visa lite nytagna bilder på kidsens allrum, där det nu även står ett pingisbord som används flitigt men som jag tog bort när jag plåtade,*ler*. Även fast vi har bott här i snart ett år så har jag inte fått upp nåt på väggen över soffan som ni ser. Har inte hittat nåt än som 'passar' där, så nu behöver jag era råd igen!:-) Vad tycker ni, en klocka, tavlor, en tavellist, ja you name it... kom gärna med förslag, dock inget tvång!;-) Det är ju en medaljongtapet som fond där så det ska ju passa till den också. Hmm, vilka problem man har!;-)
Ha en underbar dag! Kram sofia

tisdag 31 mars 2009

Barnens allrum




Hej igen!
Så har man varit och jobbat veckans första dag, skönt att den är avklarad! Den här dagen började ju både bra med tanke på att jag vann och dåligt pga städstrul på besiktningen (som vi ju hade lejt bort, hmm...). Nu är det bara att blicka framåt! Visar här nåra kort på mina kära kids allrum. Jag har ju en av varje och det är fyra år mellan dem, men här är det tänkt att de ska trivas och samsas ihop. Alla vet ju att det kan vara lite si och så med det när det gäller syskon,*hihi*. Mysigt rum är det iallafall och lagom stort. Nu blir det snart en löparrunda. Ha det gott allihop! Kram Sofia
Related Posts with Thumbnails