Kävipäs niin, että lainasin kirjastosta Molla Millsin Virkkuri-kirjan. Siitäpä on nyt tullut toteutettua yhtä sun toista ja ranne jo kipeänä siitä kaikesta virkkaamisesta ja vääntämisestä... Ei ole helppoa tuo matonkuteen virkkaaminen, mutta nyt meillä on vessassa uusi matto ja lapsen duplo-palikoilla uusi säilytyskori!
Molempiin ohjeet löytyy siis Virkkuri-kirjasta. Nämä tein trikookuteesta ja molemmissa koukku 10mm. Koriin kudetta kului 443g, mattoon 1061g. Yksi vyyhti kudetta jäi vielä jäljelle, taidan tehdä pari koria lisää joskus. Nopeaa hommaa - maton virkkasin päivässä, korin toisessa.
Syksy ja pimenevät illat on ihan parasta aikaa! Neulomisinspiraatiota pukkaa, ei vaan tiedä oikein, että mistä päästä asioita lähtisi toteuttamaan! Kaikennäköistä "tarvitsisi", monenlaista myös vain haluaisi.
Ohittaako halu tarpeen vai toisin päin? :)