Merhaba Millet!
Son 2 aydır sizlere yaptığım şeyleri anlatamıyorum ne yazık ki. Bu konuda çok üzgünüm ama aynı zamanda bundan sonrası için inanılmaz heyecanlıyım!
Hadi başlayalım!! :)
Geçen salı günü yine Couchsurfing sayesinde Japon bi arkadaşla tanıştım (:
Karaköy'de buluşup, eski tünelden metro ile Taksim'e geçtik, İstiklal Caddesi'nde yürüdük, arkadaşımla buluştuk, Leman Kültür'de çay içtik, sonra birlikte akşam yemeği yedik vs vs...
İnanılmaz güzel bir gün ve süper bir deneyim oldu benim için!
Ahhh bu arada daha önce söyledim mi emin değilim amaaaaa "Ekim'de Japonca kursuna başladım ben Millleettt!!!!"
Japon biriyle konuşmak, ona notlarımı göstermek ve Japonca konuşmaya çalışmak inanılmaz güzeldi :)
Kazuki gerçekten çok yardımsever ve anlayışlı biriydi. Buluşmamızın ardından o da Türkçe öğrenmeye karar verdi!
Ve şu an sadece Japonca ve Türkçe konuşmaya çalışıyoruz. Mükemmel bir şey değil mi bu??!!! :)
Hello Everybody!
Unfortunately I didn't have time to write my memories for the last 2 months. I am really sorry about it. I am sooo excited to do it after now!
Let’s start!!!
Last Tuesday, I met a Japanese guy through Couchsurfing.
We met in Karakoy and went to Beyoglu by metro, walked on Istıklal Street, met my friend, drank tea in Leman Kultur, had dinner together etc..
It was such a nice day and a good experience for me!
By the way, I am not sure if I told you this before but even if I did "Hey guys! I started a Japanese course in October!"
It was sooo good to talk with a Japanese native, show him my notes and try to speak Japanese etc..
He was a really helpful and understanding person. After our meeting he started to learn Turkish as well!! And now we are trying to speak Turkish and Japanese LoL! That's wonderful right?!
Veee karşınızda sevgili arkadaşım Kazuki-san & Cicim arkadaşım Ceylan & Ben
Here below my new Japanese friend Kazuki & My close friend Ceylan & MyReaL :P
Yeni insanlarla tanışmak, onların hayatları hakkında konuşup bir şeyler öğrenmek benim hayatımdaki ennnn önemli şeylerden.
Herkes bunu denemeli bence!
Herkese güzel deneyimler,
Meeting new people, talking about their life and learning from them are the most important things in my life!
Everybody should try it!!
Have a wonderful experience my dears.
Çokkk kısa bir süre sonra görüşmek dileğiyle,
Hope to see you soon,
With Love,
Kocamannn Sevgilerimle,