asliminho etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
asliminho etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

10 Nisan 2015 Cuma

Dördüncü Tekil Şahıs - Kitap Mimi ~~

Selamlarrrrr!
Öncelikle sevgili Dördüncü Tekil Şahıs'ıma hem teşekkür ediyor hem de gecikme yüzünden özürlerimi gönderiyorum..
Eveettt neredeyse aylaaarrr önce sevgili Şahıs'ım beni mimledi - :) - ama bir türlü vakit bulup da cevaplayamadım. Derken bu sabah kendi kendime "hadi hadi tembelliğin yeter" dedim veee başladım soruları cevaplamaya! Bakalım neler çıkacak ortaya :)

*Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Evde aklınıza gelebilecek her şeyi yapmak için tek bir yerim var YATAĞIM! (:
Ama tabi ki de kitap okumak için ille de yer aramam. Her an her yerde okuyabilirim.. -Otobüs, minibüs, metrobüs, metro, koltuk, yatak, yer. Utanmasam yürürken bile okuyacağım :)-

*Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Tanrım! Kesinlikleeee ayraççç!! Tam bir deliyim o konudaaa!! Şu kadar söyleyeyimmmm sırf ayracı için almayı düşündüğüm kitaplar bile olmuştur benimmm! Sevgili yayınevleriii bu konu önemli ona göre :)

7 Nisan 2015 Salı

Süper Pazar & Yeni Bir Kitap ~~

Selamlar selamlar se-lam-lar!
Efenimmm üzerinize afiyet ben yine gribin ve öksürüğün kollarında demleniyorum bugünlerde! Dolayısıyla da biraz isyanlardayım "offf ne zaman iyileşeceğim ben bu ne???!!!" bıdı bıdı diyeeee.
Amaaa o kadar güzel bir pazar geçirdim kiii. Tamamen enerji doldum. Eve döndüğümde sesim iyice kısılmış hatta neredeyse yok olmuş olsa da hiiçç pişman değilim iyi ki de çıktım o yataktan diyorum arsızca (:

Bilmem hatırlar mısınız amaaa önceki yazılarımdan birinde canım cicim Zeynep'imin kitap çıkardığından bahsetmiştim. Biz böyle facebook, whatsapp, wattpad derken baya baya Zeynep'in okuyucuları ile de kankigillerden oldukkk.
Eh durum böyle olunca hadi tanışalım organizatörü ben durur muyum?! Tabi ki de hayır! (:
Hemen cicilerime mesaj attım hadi kızlar buluşalım Zey'i ben ikna ederim diye. -anacımm benim kızlar da benden meraklı gezmeye ben n'apimmmm, herkes hemennn kabul etti :) -

12 Mart 2015 Perşembe

Kahve Bahane 2 ~~

Selam Milletttt!!
Ben geldim yineeee.. Hehehehe başlıktan da anlayacağınız üzereeee bir şeye başladık suyunu çıkarmadan olmazzzz dedik veee ikinci buluşmamızı henüz birincinin sıcaklığı üzerimizdeyken gerçekleştirmeye karar verdikkk...
22 Mart Pazar günü 13:30'da Beşiktaş'ta kucaklaşıp, çaylar, kahveler eşliğinde bir buluşma daha gerçekleştireceğiz.
Gelmek isteyen ve mekan önerisinde bulunmak isteyen herkesin hem kendisinin hem de görüşünün başımızın üstünde yeri var efenimmm..

Hadi bakalım kalkın kalkın gelinn!! (:



Not: Herkesin harcaması kendisine ait olacaktır.

Not 2: Sizler de kendi bloglarınızda duyurup arkadaşları bana yönlendirebilirseniz çookkk sevinirim...

Görüşmek dileği ve kocaman sevgilerimle,


9 Mart 2015 Pazartesi

CNR Kitap Fuarı'nın Ardından ~~

Selamlar Selamlar Selammlarrr!! (:

Öncelikle herkeseeeee sendromsuz bir pazartesi diliyorum.. Sonra da diyorum kii Allah'ım lütfen artık havalar ısınsın, tatiller başlasınnn!!! :)

Veeee başlıyorum fuar gaminetlerini paylaşmaya :P :) 

Bir çoğunuzun bildiği üzere doğuma büyüme İstanbul'lu olup şuradan şuraya gitmeyi bilmeyen bennnn, - Siz öyle turist gezdirdiğime bakmayınnn. Ancaaa oraları biliyorum zaten :) - biricik Sora-Ceyo'mla metrobüste buluşmak üzere düştüm yollaraaaa.. Otobüs, minibüs, metro, metrobüsss bilimum taşıma aracıyla geçen seyahatimizden sonra neyse ki kavuştuk fuaraaa!! :)

İlk olarak imza saati dolmak üzere olan, Ceyo'nun arkadaşı Sena'nın ilk kitabı olan Psikopat'ı almak ve kendisini tebrik etmek için stantlar arasında kısa bir savaş verdikkk.. Ama neyyyyseee ki az birazcık zor olsa da Sena'yı bulup kitabı da imzayı da aldık.. Hem de Toprak paşayla birlikte :)
-Sena ve kitabının içeriği hakkında ne yazık ki şu an için bir bilgim yok ama okuduktan sonra onlar hakkında da bir yazı paylaşacağım elbette :)-

6 Mart 2015 Cuma

Blog Etkinlikleri ~~

Selamlar!
Bu sefer bir sürü birikmiş mim ve etkinlikle karşınızdayımmmm. Öncelikle 8 Mart gelmeden etkinlikle ilgili yazayım dedim ve işte geldim burdayım ben bu işte ustayımmm... :)
Neyse daha fazla şebeklik yapmadan konumuza geçelim.

Şimdi öncelikle sevgili Benim Tutkum/Blog sonrasında ise İzmir Leydisi ve Derin Çakır çokkk cici, çokkk faydalı etkinlikler yapmışlar. Etkinliklerimizin amacı tanışıp kaynaşıp çoğalmak.
Kızlarımız kendileri kategoriler eklemişler zaten, katılmak isteyen herkes de kendi blogunu anlatan bir iki cümleyle ilgili kategoriye adını yazdırıyor ve sonrasında kendi zevkine uygun olduğunu düşündüğü blogları takibe alıyor.
Anladığım kadarıyla tek şart karşılıklı takipleşmek. Yani biri sizi ziyarete geldiyse siz de iadeyi ziyaret yapacaksınız! (:

20 Şubat 2015 Cuma

Kahve Bahane - Zaman, Mekan (:

Merhabalar Efenimmmmm!!
Kahve bahane dedik ama malum hava şartları, sevgili ülkemizde yaşanan kötü olaylar derken bir türlü bahanemizi sağlamlaştırıp bir araya gelemedikkk..

Yol tarifimiz de çok şekildir bizim :P
Ben de  en sonunda bu olaya son noktayı koyayım dedim veee sevgili Admin Panpa'nın da yardımları ile resmi davetiyemizi oluşturdummm. (Tasarım tamamen Abdullah'a ait ben burada tamamen artistleniyorum :P)

Eveeettt biz 1 Mart 2015 Pazar 13:00'da Kadıköy Hayalperest'te buluşuyoruz. Ben şahsım adına herkesi orada görmeyi çookkkk istiyorum. Bizleri kırmayıp aramızda olursanız inanılmazzz mutlu oluruzzz!

Ulaşımla ilgili problem yaşarım ben diyenler için de belirteyim. Kadıköy gerek metrobüs gerekse metro, otobüs, minibüs, vapur olsun ulaşımın çok kolay olduğu bir yer ve bizler de elimizden geldiği kadar yardımcı olacağız sizlere. Gerekirse Kadıköy metro ya da Söğütlüçeşme metrobüs durağında falan buluşup cafeye birlikte de geçebiliriz.
Dediğim gibi siz yeter ki gelmek isteyin, yollar, araçlar, ulaşım, vakit her şey küçük birer bahane :)


Not: Herkesin harcaması kendisine ait olacaktır.

Görüşmek dileği ve kocaman sevgilerimle,

3 Şubat 2015 Salı

Kahve Bahane (:

Selamlarrr Milletttt!
Bu sefer yine bir duyuru ile geldim ben.
Ama bu sefer ki tamamennnn bizim için!!! :)

Efenim eminim bir çoğunuz sevgili İstanbul aşığı, şair ruhlu arkadaşım İLKNUR'u tanırsınız.
Bildiğiniz üzere biz kendisiyle bloglarımız sayesinde tanıştık veee çok iyi birer dost olduk!
Ara arada buluşup 40 yıllık hatır bırakacak sohbetler eşliğinde kahvelerimizi yudumlarız.

Günlerden bir gün sevgili blogger arkadaşımız ALİ'ciğim instagramda paylaştığım fotoğraf üzerinden zarf attı bize.
"Siz zaten hep buluşup kahveleri tek başınıza için bizi davet etmeyin." diye de hayıflandı.
Ehh ben de durur muyum hiç "hadi o zaman " dedim " bir İstanbul Bloggerları Kahve Buluşması" ayarlayalım.
Bu fikir Ali ve İlknur'un da çok hoşuna gitti ve sizler için de uygunsa;
21-22 Şubat Cumartesi ya da Pazar Kadıköy, Beşiktaş, Eminönü gibi herkesin ulaşımının kolay olacağı bir yerde buluşalım diyoruz.
Eeee kimler bize eşlik etmek ister?? (:

Bu arada sevgili 'Gizemli' blogger arkadaşlarım o gün bu işin gizemi bozulur diye düşünmeyin.
Gerçek adlarımızla tanışır bloglarımız hakkında gerekirse hiççç tüyo vermeyiz.
Hem böylesi daha esrarengiz olur ki :) dimi ama???? :)

Ehhh bahaneleri de kaldırdığımıza göre herkesi bekliyorummmm buluşmamıza!!!!

NOT: Sizler de direk benim yazımı paylaşabilir ya da kendi blogunuzda kendi kelimelerinizle bu etkinliği duyurabilirseniz çookkk sevinirim arkadaşlar!
Gelecek olan kişilerin blogumun yorum kısmına istediği yeri ve tarihi mutlaka yazmasını ve en azından bu yazı için yorum takibini etkinleştirmesini rica edeceğim!!! :)

Kocaman kocaman sevgilerimle,

19 Ocak 2015 Pazartesi

2015'ten Ilk Heyecannnn!!

Merhaba Millet!!!
Bennn geldim. Görüşmeyeli nasılsınız bakalımmm?!!

Şahsen ben geçen hafta süper düper bir organizasyon yapmış veee hakkıyla üstesinden gelmiş olmanın mutluluğunu yaşıyorummm şöyle az birazcık!

Çok severek çalıştığım biricik Nebula'cığımız sektörde 10. yılını kutladı geçen hafta.
Müdürümüzün isteği ile de bu kutlamayı her şeyiyle ben organize edip yönettim.
Veee etkinlik sırasında ve sonrasında çok güzel tepkiler aldımm!!!
Ayhhh yaşasın ki o zaman kocamannn aferin banaaa! Yıldızlı 5 Pekii hahaha :)

Evet evet farkındayım çok şımardım, tammm görmemişin oğlu olmuş .... modundaaa hahah :)

Aman neysee çok daha fazla şımarmadan fotoğraflara geçelim..

İşte her şeyiyle kendim yaptım diyebileceğim ilk etkinlikten karelerimiz..
Musmutlu bir bennnn!!

25 Aralık 2014 Perşembe

2014'e Veda Mim'i!!

Selamlar Millet!
Bilmeyen yoktur ben mim delisiyim her türlü mimi cevaplarım her fırsatta ama bu sefer yanıtlamak yerine kendim bir mim başlatmak istedim bakalım bakalımm becerebilecek miyim?!! :)

İlk sorum klasik olaraktan şöyle;
1. 2014 yılının size kattığına inandığınız en önemli şey nedir? (İnsan, duygu, hayvan, kitap vs.)
Benimki neredeyse her gün konuşmadan duramadığım whatsapp ve facebook başta olmak üzere sürekli gruplar kurup muhabbet ettiğimiz, Japon Fanları etkinliklerin de tanıştığım 3-5 kişi!
Özellikle Micim ve Niyon'um çokk ayrı! Mici'yle hayatım boyunca hiiççç sahip olamadığım ABLA'ma sahip olduğumu hissediyorum. Niyon'um ise benim genç (25'lik çıtır) babannem (:

2. 2014 yılında yaptığınız ve sizi gururlandıran şey nedir?
Hayalimi tam olarak ortaya koyup başta ailem olmak üzere hayatımdaki herkese bunu açıkça söylemek ve zannımca kabul ettirmiş olmak! Ehh bu doğrultu da ilk adımı atmış olduğumu da söylememe gerek yok sanırım (:

3. 2014 yılında gerçekleşen ve sizi en çok üzen şey nedir?
Çokk sevdiğim bir arkadaşımın annesini kaybetmiş olmamız ve en sevdiğim / güvendiğim iki kişinin aslında zannettiğim kişiler olmadığını fark etmek oldu..

4. 2014 yılında kendi başınıza yaptığınız en büyük şey nedir?
Biliyorum bunu okuyunca birçoğunuz güleceksiniz ama benimki bir anda karar verip tatile gitmek oldu.
Başka bir evde uyumama bile izin vermeyen bir babayla yaşıyorken bir anda tatile diye çıkıp 3-4 şehir gezmek hiçte öyleee basit bir şey değil yani :)
-Bu arada hala yazın olan tatil yazılarımı paylaşmadım biliyorumm. cık cık cık çok ayıp bana kızdım şimdi bakkk-

17 Aralık 2014 Çarşamba

Kazuki ile Güzel Bir Gün - A Nice Day with Kazuki-san!

Merhaba Millet!
Son 2 aydır sizlere yaptığım şeyleri anlatamıyorum ne yazık ki. Bu konuda çok üzgünüm ama aynı zamanda bundan sonrası için inanılmaz heyecanlıyım!
Hadi başlayalım!! :)

Geçen salı günü yine Couchsurfing sayesinde Japon bi arkadaşla tanıştım (:
Karaköy'de buluşup, eski tünelden metro ile Taksim'e geçtik, İstiklal Caddesi'nde yürüdük, arkadaşımla buluştuk, Leman Kültür'de çay içtik, sonra birlikte akşam yemeği yedik vs vs...
İnanılmaz güzel bir gün ve süper bir deneyim oldu benim için!
Ahhh bu arada daha önce söyledim mi emin değilim amaaaaa "Ekim'de Japonca kursuna başladım ben Millleettt!!!!"
Japon biriyle konuşmak, ona notlarımı göstermek ve Japonca konuşmaya çalışmak inanılmaz güzeldi :)
Kazuki gerçekten çok yardımsever ve anlayışlı biriydi. Buluşmamızın ardından o da Türkçe öğrenmeye karar verdi!
Ve şu an sadece Japonca ve Türkçe konuşmaya çalışıyoruz. Mükemmel bir şey değil mi bu??!!! :)

Hello Everybody!
Unfortunately I didn't have time to write my memories for the last 2 months. I am really sorry about it. I am sooo excited to do it after now!
Let’s start!!!


Last Tuesday, I met a Japanese guy through Couchsurfing. 
We met in Karakoy and went to Beyoglu by metro, walked on Istıklal Street, met my friend, drank tea in Leman Kultur, had dinner together etc..
It was such a nice day and a good experience for me!
By the way, I am not sure if I told you this before but even if I did "Hey guys! I started a Japanese course in October!" 
It was sooo good to talk with a Japanese native, show him my notes and try to speak Japanese etc..  
He was a really helpful and understanding person. After our meeting he started to learn Turkish as well!! And now we are trying to speak Turkish and Japanese LoL! That's wonderful right?!
  
Veee karşınızda sevgili arkadaşım Kazuki-san & Cicim arkadaşım Ceylan & Ben
 Here below my new Japanese friend Kazuki & My close friend Ceylan & MyReaL :P

Yeni insanlarla tanışmak, onların hayatları hakkında konuşup bir şeyler öğrenmek benim hayatımdaki ennnn önemli şeylerden.
Herkes bunu denemeli bence!
Herkese güzel deneyimler,

Meeting new people, talking about their life and learning from them are the most important things in my life!
Everybody should try it!! 

Have a wonderful experience my dears.

Çokkk kısa bir süre sonra görüşmek dileğiyle,
Hope to see you soon,

With Love,
Kocamannn Sevgilerimle,

11 Aralık 2014 Perşembe

Tüyap Kitap Fuarı 2014 - II ~~

Selamlar!!
Evettt başlıktan da anlayacağınız üzere sonunda dedim ki hadi ama 2015 Tüyap Kitap Fuarı açıklanacak sen hala tamamlamadın fuarla ilgili yazını ve bu sabah erkenden başladım yazmaya!

Bir önceki yazımda sizlere Lemariz Müjde Albayrak ve Öykü Odabaş Kanneci'yi anlatmıştım. İkisinin de ilk kitaplarıydı elime aldığım kitaplar. Yine önceki yazımda belirttiğim gibi İntikamın Sırrı'nı elime aldığım gibi o hafta sonu bitirdim. Bir sonraki yazımda inşallah yine araya aylaarrrr girmezse onu yorumlayacağım.

Şimdi sırada yine ilk kitabının heyecanını yaşayan gencecik bir yazarımız var; Merve Akıncı!
Kendisi henüz üniversite öğrencisi, turuncu saçlarıyla inanılmaz güzel bir insan. Merve de yine Wattpad'de yazan yazarlardan biriyken bir anda Müptela Yayınları ile anlaşıp Şahmelek'i artık kitap sayfalarından okuyun dedi. Ehh biz de onu kırmadık tabi ki :)

Merve'nin kitabının başlarını biliyor olsam da yayınevleri artık wattpad üzerinde bulunmasına izin vermediğinden finali konusunda merak içindeydim :)
Neyse ki ilk baskıdan aldım veee -bana göre- mutlu sonları okudum :)

İşte fuardaki imza gününden Ben, Merve veeeee tabi ki güzeller güzeli kitabı Şahmelek!!

17 Kasım 2014 Pazartesi

Tüyap Kitap Fuarı 2014 ~~

Selamlar Millettt!!
Evet evet biliyorum uzun zamandır yokum ve sizler artık bana küstünüz konuşmuyorsunuz ama aynı zamanda da kıyamıyorsunuz o yüzden beni hiççç unutmaz hemencecik de affedersiniz! :)

Hem ben bu sefer bir sürü bir sürü kitapla geldim karşınıza hah hadi affetmeyin de göreyim :))

Evet bir çoğunuzun bildiği gibi İstanbul'da 2 hafta boyunca mükemmell bir kitap fırtınası koptu. Eeee tabi ki gezgin ve kitap sever ben eksik kalır mıyım? Elbette hayır!:)

Bir çoğunuzun da önceki yazılarımda okuduğu gibi ben tam bir wattpad çılgınıyım orada inanılmaz güzel yazarlar ve okuyucularla tanıştım çok güzel arkadaşlıklar kattım hayatıma.
Veeeee büyük gün geldi o aşık olduğum yazarlardan bir kaçı ile tanışıp o güzel kitaplarını elime alıp kitap kokusunu içime çeke çeke okuma şansını elde ettim!!!

İşte onlardan bir kaçı;
Öncelikle benim bir tanem Zeynep'im! Onun kitabı henüz çıkmadı ama yılbaşından önce raflarda olacağını ümit ediyoruz.
Kuzummm -evet burada sizleri bıraktım Zeynep'ime sesleniyorum :)- yardımların ve dostluğun için sana ayrıca teşekkür etmem gerektiğini fısıldıyor kalbimmmm. Hikayeni/lerini -seri olarak- elime alıp o mis gibi sayfa kokusunu içime çeke çeke okumak için sabırsızlanıyorum!!!! -Bu sayfa kokularıyla ne alıp veremediğim var inanın ben de bilmiyorum ama inanılmaz hoşuma gidiyor kitap kokusu benim n'apim yani :)-

Müjdem nam-ı diğer Lemariz'immm! Hissiz, Hissiz deyip hepimizi buz gibi bir herife aşık etti kendisi arkadaşlar. Adeta papatya olasım geldi bu kitapla! -Bugün başladım İnşallah iki güne bitirmeyi planlıyorum- :)

20 Ekim 2014 Pazartesi

Ufak Bir Duyuru!

Merhaba Millet,
Sizlere ufacıkk bir duyuru yapmak için geldim bu sefer.
Eveeet daha önce de söylediğim gibi bayram sonrası kursuma başlayıp, düzenimi oturtup blogumla ilgilenmeye başlayacağım ama öncelikle sizlere uzunnn yazandır yazmak istediğim bir konudan bahsedeceğim.
Aslında bu konu nasıl anlatılır ve ne yazılmalıdır inanın ben de bilemiyorum. O yüzden lafı hiç uzatmadan öncelikli olarak sizlerle anlatacağım konu hakkında çok çok daha geniş ve doğru bilgiye ulaşabileceğiniz bu linki paylaşıyorum; http://www.sarpinumudu.org.tr/

Sarp'ın Umudu Genetik Hastalıklı ve Engelli Çocukların Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği genel olarak Canavan hastalığı başta olmak üzere genetik hastalığı olan meleklerimize yardım için kurulmuş bir dernek.

26 Eylül 2014 Cuma

Kısa Bir Duyuru ~~

Merhaba Arkadaşlar,
Biliyorum son zamanlar da blogumu inanılmaz aksattım ama hayatımı düzene koyup bayramdan sonra mutlaka her hafta en az 1 yazı paylaşacağım sizlerle ve 1 günümü de sizlerin paylaşımlarınızı okumaya ayıracağım.

Hayatımdaki bu karmaşa bitene kadar beni bekleyin lütfen!! :)

Sizlere bir de duyuru yapmak istiyorum. Bu konuya biraz olsun hassasiyet gösterirseniz çookk mutlu olurum ki ben!

Bildiğiniz üzere ülkemizde ne yazık ki engellilere, yaşlılara vs özellikle sokaklarda hiç hassasiyet gösterilmiyor. Engelli yolları, asansörleri, bisiklet yolları ve daha birçoğu keyfi keder kullanıyor.
En azından engelli yollarının vs işgalini önlemek adına plakanı aldım uygulaması geliştirildi. -Belki de çok eski bir uygulama ama ben yeni keşfettim ne yazık ki-

13 Eylül 2014 Cumartesi

Event of the Japan Lovers - Japonya Sevenler Etkinligi

Hello Everybody,
I'm here to introduce my dear friend's event.
She is a fan of Japan and she has a lot of pages it.
Now she is organizing an event of meeting Japan Fans in Istanbul.
If you love Japan and you want to learn something about there also meet some people who has the same interest as you, you are welcome, Come to join us!

Here below you can find the event's link;
https://www.facebook.com/events/517397161737827/517957961681747/?notif_t=plan_mall_activity

We are waiting for you guys!!
Hope to see you too in there ~~

Selam Millet,
Bu sefer sizlere çok sevdiğim bir arkadaşımın organize ettiği bir etkinliği paylaşmak için yazıyorum.
Kendisi tam bir Japonya aşığı ve bir sürü sayfada adminlik yapıyor.
Şimdi de adminlik yaptığı bu güzel sayfalardaki üyeler olmak üzere İstanbul'daki Japonya severlerle tanışmak için bir etkinlik düzenliyor.
Eğer sizler de Japonya'yı seviyor ve Japonya severlerle tanışmak istiyorsanız sizleri de etkinliğimize bekleriz.

Aşağıdaki linkten etkinliğe ulaşabilirsiniz.
https://www.facebook.com/events/517397161737827/517957961681747/?notif_t=plan_mall_activity

Sizleri bekliyor olacağız!
Orada görüşmek dileğiyle ~~

With Love,
Kocamannn Sevgilerimle,

9 Eylül 2014 Salı

Tatil-Vacation :)

Selam Millet! 
Uzun zamandir yine yokum blogta. Cok cok uzgunum :(
Son gunlerde biraz yogundum ve daha sonra da tatile ciktim ve su an Fethiye'deyim. 
Oncesinde de 2 gunlugune Datca'ya gittim ve bu iki yeri de cookkk sevdim..
Yasadiklarimi anlatmak icin heyecandan oluyorum! ! :)
Ayni zamanda sizlere Carrie ile olan son zamanlarimizi da anlatacagim ilk firsatta.
Sizleri seviyorum. Beni bekleyin :)

-----
Hello Everybody!
I couldn't be here for a long time. I am so sorry about that! 
I was a bit busy last days and now I am in Fethiye for my vacation. Firstly I went to Datca and from there I came here. 
I loved these 2 places and I am so excited about telling my memories to you guys! 
Also I will write a post about my last times with Carrie etc. 
Wait me I will be here as soon as possible


Sevgilerimle
With Love,
MyReaL

Not: kontrol edemedim ve mobilden yazdim umarim cok fazla hatam yoktur :)

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Arkadaslarla Takılmaca - Hanging Out With Friends ~~

Selam Millet,
Uzun zaman sonra bir Couchsurfing yazısı yazalım he ne dersiniz?
Bildiğiniz üzere bu aralar hem yabancılarla buluşup, hem çalışıp, hem de İngilizce öğrenme çabaları içerisindeyim. Buna bir de bize hiç vakit ayırmıyorsun ailem eklenince ne yazık ki blog yazmaya çok fırsatım olmuyor. Ama geldim şimdi buradayım.

Hadi görelim bakalım ben bu aralar kimlerle buluşup neler yapmışım! :)

Daha önce de söylediğim gibi Couchsurfing'den bir sürü kişi ile tanıştım hatta bazılarını evimde misafir ettim.
Önce Fang ile buluştum. Kendileri Tayvanlı oluyorlar.
Ne yazık ki evdeki durumum müsait olmadığı için ilk etapta bende kalma isteğini kabul edememiştim ama evinde kaldığı geri zekalı herif yüzünden hemen arkadaşımla konuştum ve Fang da onda kalmaya başladı.
Geldiği ilk gün Burcunun annesinin doğum gününü birlikte kutladık.
Daha sonra benim evime de geldi ona mis gibi Türk yemekleri yaptım :)
Tavla oynadık! Hatta öncesinde nasıl oynandığını öğrendik Burcudan. Evet evet ben de tavlayı bilmiyorum. Sevgili arkadaşlarım gibi sizler de gülmeye başlayabilirsiniz.
Neyse canım sonuçta şimdi oynayabiliyorum! :)

Hi All,
After a long time I started this post about Couchsurfing! I am so sorry for being late but I am really busy these days! I am meeting with my friends, working, studying and trying to spend time with my family bla bla bla so I can’t write posts very often :)

Anyways, Let’s start!

As I said before I met a lot of people from Couchsurfing and hosted some of them! :)
Firstly, I met Fang. She is from Taiwan! Unfortunately I couldn’t host her at first so she stayed with a Turkish man and she had a bad experince! So I talked with my friend and my dear friend hosted her!
In her first day we celebrated the Burcu's mother's birthday! :)
After that we had wonderful times together. She came to my home for dinner and I cooked some Turkish meals for her! 
We played tavla! Actually Burcu taught us how to play tavla LoL!
It was normal when Fang said she can’t play tavla but when I said that I couldn’t, they were shocked and laughed so much! Heheheh
Anyways I can play now! :)

1 Ağustos 2014 Cuma

Carrie'yle - With Carrie ~~

Selam Millet!
İzmir ve Bursa yazılarını boş verdim!
Onların düzenlemeleri çok uzun sürecek ve benim size anlatmak istediğim bir sürü şey var! :)

İlk olarak sizlere Carrie'yi anlatayım ve geçirdiğimiz güzel günlerden bir kaç kare paylaşayım! (:

Carrie ile yaklaşık 4-5 kere plan yaptık ama bir türlü görüşemedik ya o benim mesajlarımı geç gördü ya da ben onunkini! :)
En sonunda Taksim'de bir Japon arkadaşımla (Shoko oluyor kendisi daha önce anlatmıştım diye anımsıyorum :P) gezerken onun da bize yakın bir yerde olduğunu öğrendim ve yanımıza davet ettim.

Taksim'de buluşup Shoko'nun eeennn sevdiği yer olan Kahve Dünyası'na geçtik! Orada da saatlerce oturup sohbet ettik, güldük, eğlendik inanılmaz güzeldi!
--------
Hi Everybody!
I throw to the winds my posts about İzmir and Bursa! because It would be so hard to edit them and I want to tell you a lot of things and I can't wait anymore!

Let me tell you about Carrie and share few photos from our beautiful days we spent!

I made plans with Carrie for a meeting nearly 4 times but it didn't work. Either She saw my messages or i saw hers very lately !

Later, when I was in Taksim, I heard she was there too so I invited her and WE MET!!
We went to Kahve Dünyası. Shoko loves this places so much! It's like a heaven for her because she loves chocolate!!! We spent there a very long time ! We talked about a lot of thing and we had so much fun!



23 Temmuz 2014 Çarşamba

Kaçakkk Varr ~~

Selam Millet!!
Bir ara geldim ama yine kayboldum. Nerelerdeyim ben yine niye gelmedi bu İzmir Bursa yazıları??!!
Merak eden var mı? :)

Yoksa da ben söyleceğim bana neeee! (:
Evett departman değiştiriyorum ve yoğunluğum azalacak dedim ama hiçte bile öyle bişi olmadı yani :)
Hem evdeki hesap ne zaman çarşıya uymuş ki :)

Ankara yazımdan sonra sanırım en az 10 yabancı ile tanıştım inanılmaz güzel şeyler yaşadım.
Bir de şirket olarak iftar yemeği verdik ve onun organizasyonuyla vs uğraştım.
Dün çok şükür çookkk güzel bir şekilde etkinliğimizi gerçekleştirdik ve ben Sapphire Seyir Teras'tan inanılmaz güzel fotoğraflar çektim!

Hi Guys! 
I came for a short time and I got lost again. :)
Is there anybody worried about me? Where is my posts about Izmir and Bursa ?? 
Even No! I will tell you !!

As you know I said I will change my department and I have already changed it even that I am still so busy!!!!

After my post about Ankara I met nearly 10 people from US, Ukrain, China, Taiwan etc. 
And I organized a dinner event for Ramadan with my boss.On Tuesday we made an event and I took wonderful photos from Sapphire!

2 Haziran 2014 Pazartesi

Mim Mim Mim !!! ~~

Selamlarrrrrrr!!
Evet evet biliyorum bir sonraki yazımda Bursa gezimi anlatacağım demiştim ama ne yazık ki Dördüncü Tekil Şahıs'tan süperrr bir mim alınca onu yine ertelemek durumunda kaldım.. -Vahh vahh çookk mu yazık oldu nee hehehe :)-

Dördüncü Tekil Şahıs "Adını Bulamadım Mimi" demiş ben de öyle devam ettiriyorum o zaman :)

♣ Blog açma hikayeniz nedir?
Hımm hımm hımm bunu bir çok defa anlatmış olmam lazım sanırsam galiba yaa. Öylee çok çok özel bişiler olmadı ki. Aslında ilk etapta iş için açmıştım blogu, müşterilerin bloglarını yönetebilmek için öncesinde bloga hakim olmam gerekiyordu çünkü. O sırada uzun zamandır blogu olan liseden arkidişim Polly bana çok yol gösterdi ve blog dünyasını sevdirdi. İlk takibe aldığım bloggerlardan biri de sevgili Deeptone. Ondan sonra bir sürü blogger tanıdım hala da tanımaya devam ediyorum. NE MUTLU BANA!! :)

♣ Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim ?
Hahahha bu soru ilk defa bu mimde sorulmadı ama SECRET! Söylememmm o bana saklı ki banaa neeee :)