Näytetään tekstit, joissa on tunniste lyhty. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste lyhty. Näytä kaikki tekstit

perjantai 23. marraskuuta 2012

Valoa pimeyteen


lyhtyjä vanhan Glorian Antiikin sivuilla
Pimeän marraskuun iltoihin teki mieli kaivaa lyhdyt esiin. Nukkekodissa ei vielä ollut yhtään, joten piti alkaa hommiin! Sopivan kokoisia tilpehöörejä penkomaan ja löytyihän sitä materiaalia, olivat odottaneet juuri tätä päivää :) vähän liimaa, akryylimaalia, kartonkia ja puisia osia sekä pari helmeä.
metallipuitteet kartongista, kynttiläksi pätkä kakkukynttilää
Puutarhaan olikin jo sopivasti tullut hämärä ja laitoin tiukuvalot valaisemaan 


ja sitten vielä lyhty...en kuitenkaan uskaltanut antaa kynttilän palaa,
kun olisi ehkä sytyttänyt materiaalit...



Mukavaa ja tunnelmallista viikonloppua kaikille jotka piipahtavat blogissani!