 |
lyhtyjä vanhan Glorian Antiikin sivuilla
|
Pimeän marraskuun iltoihin teki mieli kaivaa lyhdyt esiin. Nukkekodissa ei vielä ollut yhtään, joten piti alkaa hommiin! Sopivan kokoisia tilpehöörejä penkomaan ja löytyihän sitä materiaalia, olivat odottaneet juuri tätä päivää :) vähän liimaa, akryylimaalia, kartonkia ja puisia osia sekä pari helmeä.
 |
| metallipuitteet kartongista, kynttiläksi pätkä kakkukynttilää |
 |
| Puutarhaan olikin jo sopivasti tullut hämärä ja laitoin tiukuvalot valaisemaan |
 |
ja sitten vielä lyhty...en kuitenkaan uskaltanut antaa kynttilän palaa,
kun olisi ehkä sytyttänyt materiaalit... |
Mukavaa ja tunnelmallista viikonloppua kaikille jotka piipahtavat blogissani!