| . |
| Kasvihuoneessa on metallijalkainen tuoli, jolla voi istua nauttien rauhaisasta ilmapiiristä... |
| kaktukset olen tehnyt huovuttamalla, ja niiden ruukut ovat maalattua munakennoa ja lakattu |
| Appelsiinipuu on tehty viinirypäleen oksasta ja appelsiinit mansetin puolukoista, jotka maalasin oranssiksi...koska tämä appelsiinipuu on varsin vanha, lehtiäkään ei tule enää kovin paljon! |
| kuvausjärjestelyjä... |
| kasvihuoneen ulkopuolella joitain ruukkuja myös... |
| yölläkin voi hiipiä tunnelmoimaan...jos uskaltaa... |