Näytetään tekstit, joissa on tunniste Juhlamekot. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Juhlamekot. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

It's a match!






Saimme kutsun kesähäihin
ja samalla oivan tekosyyn ommella uuden mekon! ;)

Kangas oli alusta asti jollakin tapaa viehättävä,
mutta en osannut päättää sen kohtalosta edes siinä vaiheessa,
kun se oli valmis. 
Sain siitä kuitenkin hyvää palautetta 
ja päätin vetää mekkosen ylleni. <3 

Korostin vielä kuosia ja 
tein miehelleni samasta kankaasta mirrin kaulaan ;) 
Joo-o, keski-ikäistä, 
pitäis varmaan seuraavaksi tehdä samanlaiset tuulipuvut, heh.

Kangas on Jätti-Rätistä.

















-H

maanantai 6. tammikuuta 2014

En Klänning





Pikkasen alkaa jo kaipailla aurinkoa ja kevättä eli tässä jotakin ensihätään. :) 
Kävin itseni kanssa pitkään keskustelua siitä teenkö mekon vai legginssit. Ei voi sanoa, että harmittaa, mutta kyllä mie ne leggaritkin niiin haluaisin. Pitänee ehkä investoida pikkasen lisää ;)
Yritin siis tehdä trikoosta mekkoa, mikä menisi myös pikkasen juhlavampana. 
Alkuun oli tarkoitus tehdä helma täyskellona, mutta suunnitelmat muuttuivat matkalla, (kuten aina). 
Hihat tein pussittaviksi ja helma levenee reilusti alaspäin. 
Pääntiellä on alavarat, joihin laitoin tukikangasta venymisen estämiseksi. 
Selkäpuolella vielä nappihalkio.

Pitänee sanoa, että on kyllä melekosen mukava päällä ;)
Kangas on Majapuulta ja kaavana olen käyttänyt MIW, pikkasen muokattuna. 









Mekko olisi valmis, kuka haluaa pitää juhlat? :)



-H