Sist helg ble det arrangert LOST i kort på
Der fikk vi utdelt timeplan på forhånd,
når oppgavene skulle komme ut,
og når de skulle leveres inn.
19 oppgaver var det, og det ble 19 nye kort på meg! :)
Her er ett av dem, oppgaven var å lage ett konvoluttkort.
Mitt aller første,
men det blir nok noen flere slike..
~~~~~~
* Mønsterark fra MME
* Swirlstempel fra Stempelglede
* Stempeltekst fra Kort og Godt
* Nastabilities til å lage ovalen med scallop