Viser innlegg med etiketten Konvoluttkort. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Konvoluttkort. Vis alle innlegg

tirsdag 28. april 2009

* Konvoluttkort

Sist helg ble det arrangert LOST i kort på
Der fikk vi utdelt timeplan på forhånd,
når oppgavene skulle komme ut,
og når de skulle leveres inn.
19 oppgaver var det, og det ble 19 nye kort på meg! :)
Her er ett av dem, oppgaven var å lage ett konvoluttkort.
Mitt aller første,
men det blir nok noen flere slike..
~~~~~~
Har brukt:
* Mønsterark fra MME
* Swirlstempel fra Stempelglede
* Stempeltekst fra Kort og Godt
* Nastabilities til å lage ovalen med scallop


..............................................................................................

TAKK FOR AT DU VILLE TITTE I BLOGGEN MIN
OG VELKOMMEN IGJEN!
................................................................................................