Jeeez, this is going to be expensive :)
I Lantliv i stan bloggar anna k. och sophia om inredning. De surfar skamlöst runt mellan olika stilar och inriktningar. Dessutom blir det en gnutta musik, film och annat som gör livet lite roligare att leva! Välkomna!
31.7.07
Ikea katalogen
Jeeez, this is going to be expensive :)
30.7.07
Första dagen på jobbet
Jag överlevde. I år så var det inte så dumt att se alla kollegor igen. Alla har haft fulväder, men de har lyckats få sig en massa sol, för de var bruna som pepparkakor hela bunten. Den enda sol som jag och O fick på semestern var i Sandhamn.
Jag har bott i Stockholm i över tio år och har aldrig tagit mig ut till ön förrän nu. När jag klev i land så föll jag raklång som en fura; Jag vill också vara båtmänniska och vara klädd i dessa käcka seglaroutfits! Jag köpte allt rakt av :D Nåja, någon seglare lär jag aldrig bli, men att älska havet och skärgårdsmiljöer, det slutar jag ALDRIG att göra.
Ni som började jobbet idag, hoppas att ni hade en okej dag med!
A wiew from the beautiful island of Sandhamn.
Ni som började jobbet idag, hoppas att ni hade en okej dag med!
A wiew from the beautiful island of Sandhamn.
29.7.07
28.7.07
Tillbaka i stan
I love Skåne!
BILDEN ÄR TAGEN UTANFÖR EN BUTIK I TOREKOV
19.7.07
Jamtli
17.7.07
Mellanlandning i stan...
Bilden kommer från Northern Whites
4.7.07
Semestertider
Jaha, då var det semester då!? Nu är vi inne på dag tre av den dyrbara semestern och vi har fortfarande inte tagit oss iväg. Både jag och maken lider av efterslängar av den envetna förkylningen och alla festförberedelser som krävdes inför svärfars 60-års partaj i lördags. Det var första gången jag var på en 60-års partaj och jag blev förvånad, härregud vad de kunde festa :) !
Nu tar jag bloggpaus men om jag kan, kikar jag in då och då - annars så hörs vi förhoppningsvis igen i början av augusti! Ha en skön sommar alla ni kära raringar där ute!
Kramar anna k.
Uppdatering 11/7: Efter att ha spenderat fyra nätter i tält i hällande regn så är ju humöret på topp, NOT!!! Men tack och lov så dök solen upp och värmer hett och gott. Nu drar jag och O. från Ångetrakten upp till Östersund och hälsar på resten av familjen. Hoppas ni har det fint i solen/regnet :) !
Ett stort tack för alla fina kommentarer och mejl jag fått! Jo, ni med barn, spara era semesterbilder för er själva i år - för det här vill vi inte veta av! Och så hoppas både jag och O. att kusin M. kommer att trivas i lägenheten i sommar!
Kramar anna k.
Uppdatering 11/7: Efter att ha spenderat fyra nätter i tält i hällande regn så är ju humöret på topp, NOT!!! Men tack och lov så dök solen upp och värmer hett och gott. Nu drar jag och O. från Ångetrakten upp till Östersund och hälsar på resten av familjen. Hoppas ni har det fint i solen/regnet :) !
Ett stort tack för alla fina kommentarer och mejl jag fått! Jo, ni med barn, spara era semesterbilder för er själva i år - för det här vill vi inte veta av! Och så hoppas både jag och O. att kusin M. kommer att trivas i lägenheten i sommar!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)