Ja, här springer tiden verkligen iväg.
Bygget har pågått i cirka 2 veckor nu och nu börjar man kunna se hur det ska se ut...
Det som u står på tur är att takstolarna ska lyftas på plats. Det var planerat till idag så efter lämning av Lovisa imorse så satte jag igång med en rabarber och jordgubbspaj. Allt för att fjäska för snickarna!
Men, men samtidigt som jag tar ut pajen ur ugnen så ringer A för att meddela att kranbilen kunde inte komma idag så han och snickarna skulle gå hem tidigt idag eftersom det inte fanns nåt för dem att göra. Suck, där fick jag för att man ansträngde sig!
Men, det kanske finns andra som erbjuder sig att äta en paj bit?