Ja, tänk att det redan gått tre år sen vi fick snusa på vår lilla prinsessa. Efter en alldeles för lång väntan med mycket sorg och oro, så kom hon in i våra liv med stormsteg! Känns som att det var då vårt liv började på riktigt!
Så i söndags blev Lovisa 3 år!!
Vi smygstartade på lördagen med kalas, 10 glada barn var här och lekte. Vågar inte ens tänka på hur grannarna hade det under de timmarna. Men, men de hade roligt och det är ju huvudsaken..

Morgonen började med lite paketöppning i sängen

Söt Pippi!

Tingeling tårta. Lovisa hade egentligen beställt Nicke Nyfiken tårta men det fanns inte så det fick bli Tingeling istället. Men hon surade inte över det..

Tårta 2
Hade fyllt båda med jordgubbar och dumlefluff

Redo för fiskdamm!
Trean fick ta plats på födelsedagståget.

Födelsedagsbarnets plats. Kronan hade hon själv valt och skulle ha på kalaset.

Kan säga att vi alla var lite trötta efter allt kalasande. Men är så glad över alla ni som kom. Lovisa var så nöjd och glad över alla sina presenter.
Så nu är det bara ca 3 veckor kvar till 1-års kalas. Men han har ju inte direkt några önskemål så det ska nog gå bra! Lite fika och papper att slita i så blir nog han nöjd.
Ha det bra allihop!