Ja, undra varför man känner sig så stressad trots att man är hemma och mammaledig?
Känner mig tyvärr lite snuvad på det här som ska vara en rolig tid. Just nu går otroligt mycket energi åt att hålla vår lillprins nöjd. Vilket jag kan tala om inte är ett enkelt jobb.
Är helt slut i kropp och själ.....
Men usch, man ska inte klaga, eller jo lite kanske man kan få "pysa" ur sig här.
Nu till lite roligare saker iaf
Efter en shoppingtur i Falun så fick dom här sakerna följa med hem
Imorgon ska vi iväg till Sågmyra och titta på korten som vi tagit av Rasmus. Ska bli spännande och se hur de blev.
Sen på lördag och söndag ska jag på kurs til Sigtuna, med ett gäng trevliga tjejer. Så då blir det till att kliva ur mysbyxorna och skärpa till sig!
Ha det så bra!