Ja, här har verkligen tiden spungit iväg. Vi har hunnit med lite semestrande och även lite pyssel här hemma. Men sen i måndags så är vi tillbaka till vardagen...med allt vad det innebär. För oss verkar det betyda sjukdom. Lovisa hann med 2 dagar hos dagmamman sen var det dags för feber och mys i soffan. Hela gårdagen spenderades i soofhörnet, vi har nog sett alla filmer här hemma. Men idag är det mycket bättre, även om inte humöret är på topp.
Annars så är det mest flytt som hägrar för oss, är mitt i packning. Den 11 sept ska vi vara ute i vårt hus så det står inte på. Tyvärr så verkar inte mina barn uppskatta att jag packar istället för att uppmärksamma dom, så det går i snigelfart.
På byyggplaneringen går det sakta framåt, fast det är mest A som planerar. Förhoppningsvis så kommer vi komma igång med bygget i oktober.
Just nu funderar vi en del på vilka fönster vi ska välja. Har två vi funderar på:
Nån som har en åsikt??
Nu ska jag återgå till min lilla sjukling. Står här brevid och tjatar att hon har bakat tårta som jag måste smaka!
Glömde skriva att huset på den översta bilden är det vi ska bygga, fast det kommer bli en del ändringar mot bilden....men det ger er lite hum om vart fönstren ska vara.