Bild lånad från Spädbarnsfonden
Igår var jag på nåt så underbart.... ett andningshål....en stund att bara vara ledsen!
Jag och A har tidigare gått på en samtalsgrupp med Spädbarnsfonden. Nu har de börjat med en grupp igen och det kändes så skönt att få sitta i en lugn och vacker miljö och möta människor som verkligen förstår ens sorg, som alla bär sin "osynliga sorg".
Kändes skönt att ta fram alla dom hårt undangömda känslor som finns där inne hela tiden och gnager. Men samtidigt ledsamt att inse att man inte är ensam, nya drabbas hela tiden. Så förbannat orättvist!
Ska inte gå in mer på det men måste bara berätta om denna underbara förening som alltför få tyvärr känner till. Ni hittar deras hemsida här.
Idag ska jag och R åka till Falun en snabbis, helst hade jag velat gå lite på loppis, men vet inte om energin finns där? Hmm, ska gå och äta lite så kanske energin kommer tillbaka.