Ja, nu har vi firat midsommar. Som vanligt så har vi flängt runt åt alla håll och kanter för att hinna med så mycket som möjligt...
Hann iaf med lite dans vid Leksands gammelgård. Lovisa skuttade så glatt runt med moster och kusin tills hon insåg att hon höll en främling i handen. Efter det så var det bäst hos pappa och bara titta på.
Här är vi mitt i budgivning på huset, så det är lite oroliga och jobbiga dagar. Ska bli skönt när allt är över och man kan slappna av lite och inte behöver bryta ihop för att det är fingeravtryck på alla fönster, dammet hopar sig trots att man precis dammsugit o.s.v.
Är verkligen ett heltidsjobb att hålla huset helt städat!
Men samtidigt njuter jag av att ha det fint runt omkring mig, men så mycket jobb som det är....nej, får helt enkelt hitta en kompromiss!
Har inga nytagna kort, men hittade lite kort på barnen som är några veckor gamla som jag måste visa.
Lovisa leker
prinsessa. Svassade stolt runt här hemma. När pappa frågade om hon var en fe, så sa hon buttert nej, jag är en prinsessa!!

Vi kunde äntligen fylla upp poolen som farbror Micke skickat! Lovisa plaskade sen glatt i sin nya Hello Kitty bikini. Tänk att allt med Hello Kitty funkar och blir favoriter! Nån annan med småtjejer som känner igen det?

Rasmus var däremot inte lika imponerad av att bada ute.....Protesterade högljutt så han fick flyttas till filten och spana på sina Laban figurer istället. Är han nöjd så är vi nöjda!
Nej, nu ska jag ta tag i den där förbenade städningen igen, ifall det blir nåt besök här idag.....man vet aldrig?
Ha det bra allihop och kom ihåg att njuta av
solen!!