Ja, är det inte så det är i livet, det går upp och ner!
Hur ska man sammanfatta det senaste halvåret, tiden går helt enkelt för fort.
Vi avslutade förra året med en 3 veckor lång semester i Thailand, välbehövligt och så skönt. Men som alltid ger det mersmak!
Vi har snart gjort färdigt badrummet på övervåningen, ja som vanligt saknas lite lister och piff. Men snart så! Vi har iaf premiärbadat och kan säga att barnen längtat.
Jag tog tag i tvättstugan i förra veckan, vi hade ett skåp och hyllor omålat, men nu så är det snart klart. Har bara dörrarna kvar, men av nån anledning så lockar det inte att stå ute i garaget och måla. Ska bli så skönt att avsluta ett rum iaf. Det är ju vår svaghet, att vi aldrig avslutar nåt utan håller på på flera ställen samtidigt.
Annars kretsar det mesta just nu kring mitt nya jobb, ja tänk jag har äntligen fått ett nytt jobb!!! SÅ nu väntar måndag till fredags jobb på kontorstider. Kommer bli en omställning, men tror att det kommer bli bra för hela familjen. Sen blir det bra för mig att få göra nåt annat. Har ju varit snart 16 år på mitt jobb, började ju direkt efter studenten. Men ska bli konstigt att lämna alla kollegor, men dom finns ju kvar!Börjar på det nya, som är ett administratörs jobb på måndag. De närmaste veckorna kommer nog bli intensiva, men jag hoppas att den här vändningen kommer göra mig till en gladare mamma med mer energi!Känns som att vi har en positiv vår och sommar framför oss!!!
Hmm, ser nu att lägga in bilder från mobilen var ingen bra idé. Ni får hålla till godo med dåliga liggande bilder, nån kanske vet vad jag gjorde fel?