mandag 6. september 2010

Utfordring

Jeg har endelig laget et kort etter en/flere utfordringer. Ikke så lett å se de rette fargene på disse bildene, som ble tatt i solnedgangen. Kartong, mønsterpapir, hjørnestempler, bånd, maljer og "diamanter" er alt i lilla farger. Magnoliamotivet er påført clear embossingpulver flere ganger, knekket opp og påført Distress Vintage Photo. Tegnet søm rundt kantene.
Ønsker å delta med dette kortet i følgende utfordringer:

http://justmagnolia.blogspot.com/#71, Magnolia image with Crackled Glass technique
http://sukkersott.blogspot.com/   #91 Monokrome kort (flere nyanser av samme farge)


Her synes Crackled Glass techniquen veldig godt:

6 kommentarer:

  1. Herlig! Så utrolig stilig det ble med den knust-glass teknikken! Den må jeg prøve! Nydelige farger på kortet her og.
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort du har laget, stilig med den teknikken. Og flott med sømmen rundt kantene. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett
  3. wow!
    så atiligt kort du har laget.
    kjempestiligt med cracled glass-teknikken
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  4. Nydelig kort og så stilig det ble med krakeleringen. Tøff måte du har bruktt båndet på.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Tusen takk for at du deltar på Kort o Mania´s utfordring:o)

    SvarSlett
  6. Absolutely gorgeous! Lovely cracked glass effect! thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane xxx

    SvarSlett