Jeg har endelig laget et kort etter en/flere utfordringer. Ikke så lett å se de rette fargene på disse bildene, som ble tatt i solnedgangen. Kartong, mønsterpapir, hjørnestempler, bånd, maljer og "diamanter" er alt i lilla farger. Magnoliamotivet er påført clear embossingpulver flere ganger, knekket opp og påført Distress Vintage Photo. Tegnet søm rundt kantene.
Ønsker å delta med dette kortet i følgende utfordringer:
http://justmagnolia.blogspot.com/#71, Magnolia image with Crackled Glass technique
http://kortudfordring.blogspot.com/ #23, søm
http://sukkersott.blogspot.com/ #91 Monokrome kort (flere nyanser av samme farge)
Her synes Crackled Glass techniquen veldig godt:
Herlig! Så utrolig stilig det ble med den knust-glass teknikken! Den må jeg prøve! Nydelige farger på kortet her og.
SvarSlettTuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne
Kjempefint kort du har laget, stilig med den teknikken. Og flott med sømmen rundt kantene. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.
SvarSlettwow!
SvarSlettså atiligt kort du har laget.
kjempestiligt med cracled glass-teknikken
takk for at du deltar på Kort o mania
klem fra Benedicte
Nydelig kort og så stilig det ble med krakeleringen. Tøff måte du har bruktt båndet på.
SvarSlettTakk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
Klem fra Inger Marie
Nydelig kort! Tusen takk for at du deltar på Kort o Mania´s utfordring:o)
SvarSlettAbsolutely gorgeous! Lovely cracked glass effect! thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane xxx
SvarSlett