Viser opslag med etiketten mesterskab. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten mesterskab. Vis alle opslag

søndag den 19. marts 2017

Konkurrence Gør det selv


Kan i huske mit glashus.
Det jeg lavede sidste år.
Det jeg selv kalder mit største projekt til dato.
Det her projekt deltager jeg i 
Silvans Gør det selv mesterskab 2017.



I kan gense hele mit indlæg om huset HER.

Tusind tak til alle jer det knokler med at dele, sprede budskabet og
på alle andre måder hjælper mig.
Det er virkelig fantastisk og jeg er så taknemlig.



Samtidig har jeg fortsat behov for jeres stemmer i konkurrence.
Håber i har lyst til at afgive jeres stemme og hjælpe mig.
Jeg lover der så vil komme nye vilde og spændende
projekter af DIY i bedste kaliber.
Tryk på det blå link og STEM

Fantastisk søndag til jer alle og tak for hjælpen

💮💮💮

Knus

Charlotte