Viser opslag med etiketten diy salt. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten diy salt. Vis alle opslag

fredag den 8. september 2017

Vinderen er fundet


Så har jeg i dag lovet jer at trække vinderen af 
Hos Villa Fryds krydderurte salt.
Helt af egen avl fra haven.



Tak for i alle ville være med i den lille leg.
Syntes det er så hyggeligt at vi kan glæde hinanden lidt.




Som altid bruger jeg RANDOM til at finde vinderen.
I dag ingen undtagelse.
Hvis i kigger på indlægget så er I 25 der har kommenteret.
Ret nemt at se det bliver rosinen i pølseenden som vinder.







Kæmpe stort tillykke til

ANNE


🎆🎆🎆



Nu skal et af mine glas da på en udenlands rejse.
Vil du være sød at kontakte mig så pakken kan komme
med posten og hjem i din salt kværn.



De bedste ønsker for en helt igennem fantastisk weekend

Masser af knus

Charlotte



onsdag den 6. september 2017

Krydderurter og give away


Så er tiden kommet til at begynde at gemme på de lækker
krydderurter.
Jeg har nogle til at hænge til tørre i køkkenet.
Andre tørre jeg med det samme.
Vigtigst for mig er at have urter fra haven til hele den triste kolde vinter.




De står kniv skarpt i haven lige nu.
Her under kan skimtes Frk. Pots logo som Sisse igen har
lavet til mig i en stencil. Besøg endelig hendes side. The White Cottage.
Her er alle stencil mulige, det er bare at ønske.




Jeg har før vist jer hvordan i kan lave jeres eget krydderurte salt.
I kan se mine to tidligere indlæg, ved at trykke HER og HER
På billedet har jeg hakket min krydder blanding af urter fra haven.
Det er jo individuelt hvad man bryder sig om.



Når den er tør bliver det til denne lille portion.
Man kan tørre ved at bage det svagt i ovnen eller tørre det i solen et par dage.
Men med vores sommer er det jo noget mere vanskeligt...



Så er portionen blandet med hav salt.
Kommer så ind i rygeovnen.
Denne salt er røget på birketræ, hvidløg og sennepsfrø.



Så tænkte jeg.
Hvorfor ikke lave en hurtig Give away.
Et lille glas røget kryddersalt, hvor alle urter er fra egen avl.
Vinderen trækkes på fredag.
Det eneste i skal er at smide en kommentar her på bloggen.




Man skal altid lave rigeligt når man er igang.
Man bliver afhængig af det salt.
Ydermere er det en fantastisk værtinde gave.



Med ønsket om en skøn uge med smukt sensommer vejr

Knus

Charlotte