Eller rettere bliver vi nogensinde klar til 1. december.
Jeg gør ikke og i år er vi slet ikke klar her i huset.
Tror aldrig jeg har været så langt bag ud.
Her kan enderne ikke nå sammen for tiden.
Men lys det er der indkøbt. Lys skal der til.
I overflod.....
Men lys det er der indkøbt. Lys skal der til.
I overflod.....
Lidt pynt er der kommet op.
Det bliver meget enkelt i år.
Fyr er noget af det grønt jeg bare elsker.
Det kan hurtigt pifte et hjørne op.
Som her på det gamle anløbne spejl.
Det tager sig altid godt ud.
De små hjemmelavet får er også søde til jul.
Dem får i lige opskriften på HER.
Dem har rigtig mange haft glæde af at lave.
Jeg ville ønske at tiden havde været til at forære jer 24. gaver i form af låger, som jeg plejer.
Men i år er dette desværre ikke muligt.
I år må I tage til takke med de indlæg der kommer ud over skærmen.
Det er ikke altid man kan trylle og kan gøre det man ønsker.
Men julekalenderen ligger fra de sidste to år i arkivet under december.
Fik I ikke læst med de sidste år. Så kan I med fordel tage et lille tilbage blik.
Med ønske om den bedste december måned for os alle
Husk det er samværet som tæller
Husk det er samværet som tæller
Knus og klem