I dag starter jeg en lille følgeton som afsluttes på fredag.
Det er altså noget med at skulle lave noget til et fælles projekt.
I dag starter vi så med engle piger.
Jeg tager først et meget langt stykke crepe papir.
Den nederste centimeret dypper jeg i lim og frostet glimmer.
Så tager jeg nål og tråd.
Ri'er tråden igennem det lange stykke crepe papir.
Til slut hiver jeg det sammen til en cirkel.
Folder den på midten.
På denne her har jeg limet blonde forneden. Oven på det frostede glimmer.
Så har jeg klippet et hoved ud. Med en meget lang hals. Stukket halsen ned i kjolens midte.
Så pynter jeg engelen, med hårbånd, knapper, vinger og perler.
Hende her har fået en lille krave på i form af et silkebånd.
Og hende her er pakket total ind i fjer og hun har fået et par
gips støbte vinger på.
Alle de ting her sørger jeg altid for at have støbt i god tid før jul.
Jeg bruger enormt mange kroner og ikoner til jul.
De bitte små kage forme er købt i Kina.
Pludselig har i lavet jeres helt egen engel.
Det er slet ikke svært og kun fantasien sætter grænser for, hvad i bruger.
Håber i har fået inspiration til at prøve kræfter med underskønne engle
og hæng endelig med de næste dage, for der kommer mere.
Rigtig dejlig 6. december