I går aftes slog en lokal bonde op på en Facebook siden for vores by.
VÆRSGO' at plukke en gratis buket markblomster.
Jeg tror mange af os er valfartet til stedet.
For her er der markblomster i alle mulige farver.
Sikke en fantastisk mand, sådan at dele ud fra sin mark.
Så jeg har også været ude og nyde godt af hans godhed.
En fantastisk buket blev bundet på stedet.
Som sædvanligt gik jeg efter de hvide blomster og så de
mange smukke kornblomster i alle mulige farver.
Det her er lykken og bestemt smukhed fra naturens hånd.
Tusind tak til landmanden for at pryde de forskellig hjem i byen, med hans smukke blomster.
Rigtig skøn dag til jer i det smukke sol vejr