Viser opslag med etiketten Limfjorden. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Limfjorden. Vis alle opslag

lørdag den 1. august 2015

Limfjorden





Vi er så heldige at kun et stenkast fra os ligger Limfjorden.
I disse dage er der The Tall Ship Race.
De smukke skibe kommer sejlende gennem Limfjorden og til Aalborg.
Os her i byen har nærmest privat strand.
Der er en lille ukendt plet, hvor vi kan nyde fjord, vand, natur og skibene helt alene.




Det måtte bare benyttes med en hygge tur.
Trækvognen blev pakket og afsted det gik.




Denne kurv er gammel. Den brugte min oldefar
bag på sin cykel. Til søndags udflugten. 
Kurven kunne rumme nok til en familie på 6!



Jeg gør altid lidt ekstra ud af det når vi skal på tur.
Dejligt porcelæn og en skøn dåse med kiks.
Gør bare at maden smager endnu bedre ude i naturen.



Croissanter er altid et hit her hjemme. Rigtig nemme at tage med.



Der spejdes efter de smukke skibe.




I skrivende stund ved vi endnu ikke om det er dette hollandske
skib, min svigersøn sejler med. Så det er ekstra spændende.



Børnene nyder sådan en dag.
Der er sand, vand og mark. 
En sjov lille hemmelig plet på landkortet.



Pak tasken og kom ud og oplev landet.
Der er så mange gratis glæder der ud.
Der er weekend..... nyd den!

Rigtig skøn dag

Charlotte