Ja det skal ikke være hemmeligt men jeg har valgt at genoptage min
motion. I form af bla. cykling.
Jeg gør det gerne lidt skjult, for ser ikke for fantastisk ud når jeg stak
åndet kommer hæs blæsende på cykel. I tempo slowwww....
Men man ser altså verden lidt anderledes på en cykel frem for i bilen.
Den her cykeltur skulle vise sig at være indbringende.
Først kørte jeg en tur på banestien. Her er der fyldt med æbletræer.
Mange træer havde smidt en del små grønne æbler.
Godt min cykel er med kurv. En pause og kurven blev fyldt.
Så kom jeg til en pluk selv Dahlia mark.
20 kr. for en stor buket.
Der blev livligt jagtet hvide blomster.
Så snart jeg kom hjem blev den gamle si fundet frem.
En skål med oases kom i og så var det bare at pynte.
Pludselig var der grobund for at pynte spisebordet.
Skabe lidt hygge til de nu mørkere aftner vi har fået.
Og mig som altid har sagt motion er roden til alt ondt:))))
Så nu kan jeg lige så godt fortsætte, for tænk hvilke oplevelser
det også kan give i form af kreativitet!
Rigtig fantastisk skøn weekend til jer alle
Min skal foregår i København.
Her skal min søster lave en Ironman
inden hun tager til Australien og laver en VM i triatlon.
Så jeg har haft travlt med at fabrikere heppe skilte.
Lidt anderledes end dem her sidste år.
Så hører og ser i en som går amok i staden
så er det garanteret mig!
Jeg stor hepper på nr. 2550.
Jeg stor hepper på nr. 2550.
I år med endnu større megafon....
Åh jeg glæder mig
Go go go Søs
Go go go Søs
Charlotte
Så er der en lille updates video på 3 minutter, at finde på linket HER.
Fantastisk tur jeg havde og en fantastisk oplevelse.
Virkelig vær at se dagen på min video. Men husk høreværn i slutningen......
Jep min søster er en Ironman.
Så er der en lille updates video på 3 minutter, at finde på linket HER.
Fantastisk tur jeg havde og en fantastisk oplevelse.
Virkelig vær at se dagen på min video. Men husk høreværn i slutningen......
Jep min søster er en Ironman.