Viser opslag med etiketten Året som gik 2016. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Året som gik 2016. Vis alle opslag

tirsdag den 10. januar 2017

Året som gik 2016



 Jeg har så mange jern i ilden for tiden. Store projekter som kræver tid.
Men en stille stund satte jeg mig ned og kiggede billeder fra 2016.
Hold da op hvor var der mange oplevelser og hvor er der blevet langet
mange diy og inspirations indlæg ud på bloggen.
Som her hjørnet under trappen. Det første sted hvor der kom farve i huset.
Et revolutionerende skridt for mig. 




Eller hjørnet hvor Bedstes stol blev pelset.




Eller kuffert hjørnet. Over alt er der på ny lavet om i huset i 2016.




Der blev fastelavn og her blev der også pyntet op.



Aldrig er der blevet fremstillet så mange æg som sidste år.




Jeg kunne slet ikke få nok af æg i alle udformninger.




Fru Rype passede smukt sin rede.




Den ene opskrift efter den anden blev lagt op, specielt til påske.





Ja der blev endda fremstillet blå æg.



 Så viste jeg opskriften på hvordan man kan lave søde påske lam.
Det var en stor succes og kan se rigtig mange har benyttet sig af min ide.




Selv om påsken tog slut var jeg slet ikke færdig med at lege med æg.
Her er det fremstillingen af mit æggeskab.




Så fortalte jeg også i ord og billeder hvordan man selv kan fremstille smukke æsker.



Så blev der tid til mit mest sete indlæg ever. Det gik så forrygende stærkt.
Sjovt hvad der lige gør at dette blev så populært.
Jeg syntes jo der er mange andre som er endnu skønner.



Kælderen blev lavet om for 29 kroner.




Der blev også tid til at kommer i driver huset.




Frk. Pots blev introduceret og fik sit plante bord.



Et møde med vores Æblegaard.




Maries vaskeri så også dagens lys.




Et stort ønske blev indfriet i 2016. Nemlig en gammel slagter vægt.




Mit største fysiske projekt for 2016. Glashuset blev bygget af ren genbrug.




Moster Grethe fik sin cykel piftet op til megen stor glæde for både hende, jer og forbipasserende. 




Der blev serveret pandekager med jordbær og stjernedrys. 




Pauline flyttede ind og åbnede sit helt eget konditori.






Den største dag i 2016, Ida-Katrine og Stine blev studenter.
Jeg vil aldrig glemme denne dag eller tiden efter.





Smukke blomster blev det også til.





På landslejr mødt jeg vores Dronning og var så tæt på at det var helt uvirkeligt.




 Så blev bloggen 1 år og det skulle fejres med en Give Away.




 Vi var på ferie på smukke Fanø. Med fantastisk venner og masser af grin.






Der blev heppet og skrålet da min søster blev Ironman.
Eller den super sjove korte video jeg lave for at lykønske min søster.
Husk lyd men ikke for højt......

Ironman 2016 Copenhagen



 

Der blev også vist hvordan jeg tager billeder og tænker i vinkler, højde og kasser.
Et smukt foto kommer nemlig ikke altid af sig selv.




I fik lov at møde Karl og høre hans fantastiske historie.




Endelig kom varmen så et ude bad var muligt.



Der blev fremstillet både salt og kværn.




En af mine passioner blev vist frem. Nemlig gamle dukker.




Jeg fik bundet kranse.




Der blev også vist Halloween, eller mit bud på en sådan herlighed.




Sidst men ikke mindst kørte hele december måned med min tilbagevendende
begivenhed Hos Villa Fryds julekalender.
131 indlæg i 2016. Det syntes jeg er ret godt gået.
i snit et hver 3. dag.
Hvor har jeg hygget mig både med at lave tingene men så sandelig også 
alle jeres fantastiske tilbagemeldinger.
Var det ikke for dem. Så ville det ikke være sjovt eller være nogen blog.
Tusind tak for 2016, tak for likes, kommentarer, delinger og følgeskab.
Tak også for rigtig mange nye bekendtskaber og venskaber her fra.
Jeg elsker simpelthen Blogland.


En fantastisk dag ønsker jeg til jer alle

💮

Klem

Charlotte