Men vi har da været i Den Gamle By i Aarhus igen.
Jeg har lige bladret tilbage til mit indlæg i december sidste år - i år lykkedes det mig at tage lidt billeder i mørke også - omend kvaliteten er svingende.
Så tag med, hvis du har lyst - der er sådan en skøn julestemning i Den Gamle By.
| 1970'er gaden "ved Aarhus Å". Her er butikker fra min pure ungdom og lejligheder fra dengang - meget morsomt at se. |
| Hos købmanden kunne man købe alverdens lækkerier og inde i købmandens bolig var kokkepigen i gang med at koge klejner og kunne nok fortælle lidt om livet hos købmanden. |
| Jeg var ret pjattet med denne nisseparade. |
| Et kig ind i apoteket |
Til sidst et blik over på den nye store vækstkuppel i Botanisk Have - det var ret stemningsfuldt.
Selvom der er mange mennesker sådan en søndag i december, så kan jeg altså godt anbefale en tur til Den Gamle By.