Viser innlegg med etiketten staz. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten staz. Vis alle innlegg
onsdag 13. august 2025
lite CAS kort
Et lite og raskt kort, inspirert fra Facebook. Eller, det skulle være raskt, helt til jeg ikke fant diesen min med sommerfugler. Så da ble det en gammel blomst.
Etiketter:
carabelle studio,
CAS,
Papirdesign,
staz
tirsdag 12. august 2025
Konfirmasjonskort
Dette kortet er forhåpentligvis årets siste konfirmasjonskort.
Det er inspirert etter kort laget av Graciela.
Papirene er fra Papirdesign, og det ene tekststempelet, samt pengelomma. Eller har jeg brukt dies fra Kort&Godt og stempel fra Staz.
På baksiden er det personlig stempel fra By Cino. Og utklippene er fra Craft O'clock sin serie the November man.
Etiketter:
By Cino,
Craft O'clock,
konfirmasjon,
Kort&Godt,
Papirdesign,
staz
onsdag 6. august 2025
Nowhere to go
... but up!
Og det er jo en fin tanke! Og noe man av og til kan trenge en påminnelse om. Og da er jo dette stempelet fra creative expressions fine å bruke. Stempelet er så flott i seg selv, så klinte bare litt akrylmaling på før jeg stemplet. Så da ble det jo et CAS kort.
Inni passer teksten fra Staz godt!
Etiketter:
CAS,
creative expressions,
staz
lørdag 12. juli 2025
Drøm stort, lev livet!
Dette kortet er veldig inspirert av Emiliasieradzan på Instagram! Jeg fikk opp et kort hun hadde laget, og fikk så lyst til å lage et kort som ligner. Anbefaler å kikke på hennes konto, for du verden så mye lekkert! Og hun er produktdesigner for Stamperia også, så mye å lære fra henne! Kommer nok mer inspirert av henne!
Papir fra Scrapboys, Studiolight og Reprint, jada, en salig miks her! Utklippene er fra Scrapboys sin serie Elizabeth - elsker den, ikke bare på grunn av navnet! Dies er fra Stamperia. Klistremerker med tekst fra Papirdesign.
Etiketter:
Papirdesign,
reprint,
scrapboys,
staz,
Studiolight
fredag 4. juli 2025
Bursdagskort
Jeg fortsetter å prøve meg fram med utklipp! Og jeg fortsetter med binderskort jeg! Syns de er så gøy å lage!
Denne gangen er jeg litt inspirert av et kort jeg så på Scrappegarasjen sin Instagram.
Innsiden
Baksiden
Etiketter:
bursdagskort,
ByCino,
P13,
scrapboys,
staz
tirsdag 3. juni 2025
Binderskort
Noen år tilbake så lagde ALLE binderskort! Jeg laget vel et, men ble nok ikke helt komfortabel med det. Men på scrappetreffet, så var det vel Toini som lagde en annen variant av disse. Og jeg liker nok bedre denne.
Kortet ble jo skikkelig nostalgisk, med masse gamle elementer som var skikkelig inn før! Binders, sugerør, bling, rufse kanter, sløyfe....
Innsiden
Baksiden
Etiketter:
binderskort,
Panduro,
Papirdesign,
staz
onsdag 28. mai 2025
Bryllupskort
Når de store dager skal markeres, trengs det et kort. Også når man skal gifte seg.
Dette kortet er laget til et digitalt scrappetreff neste helg, hos CraftIt. Og oppgaven var å lifte et kort. Ble litt min egen vri på det.
Papir fra Maja Design
Tekst fra Staz. Tekstdies fra Papirdesign. Rammer fra Alina Cuttle.

Sløyfe er skrevet ut med en Brother maskin. Burde kanskje tatt grønne hjerter....
Klokka har lagt på pulten min i en evighet. Nå passet den helt perfekt!
Innsiden
Baksiden
Detaljer
Sånne kort med mange lag og pynt, samt dekor på alle sider veier en del, og dette kortet veier hele 83 gram!
Etiketter:
Alina Cuttle,
bryllup,
Maja Design,
Papirdesign,
staz
Abonner på:
Innlegg (Atom)