Før sommeren er helt på hell viser jeg frem noen detaljer fra verandaen vår. Den kan visst ikke sies å være overeksponert på bloggen.. Vi har en veldig koselig veranda i mine øyne, men den "lekre" fasaden og inngjerdingen gjør fotografering helt umulig spør du meg.. Bilder av uterom får komme med neste bolig. Jei!
Er det ikke typisk at det blir litt ekstra fint når man først må style litt til visninger? Alt blir på en måte finere.. Man bestemmer seg for å male de stygge listene man har irritert seg over, finpusser her og der, kjøper litt nye putetrekk, eller som oss; bytter ut verdens mest slite verandadør (dobbel) til verdens mest freshe. Ja, sånn circa rett før boligen skal selges. Lærer aldri! Elsker selvfølgelig den nye døren..
Nå er det meldt #scaryweather med lyn og andre saker fremover så vi får kose oss med de solrike minnene fra gode sommerdager!